Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika dražeb nemovitostí
Bahenský, Miloš ; Hanák, Jakub (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení dražební problematiky se zřetelem na nemovitosti v České republice z hlediska zejména právní úpravy, ale také ekonomických aspektů. Dané téma jsem si vybral záměrně, protože bakalářskou práci jsem měl na téma Postupy při vymáhání pohledávek z obchodně – právních vztahů a úspěšnost jejich využití v praxi. Veřejná dražba nedobrovolná, jenž je významnou kapitolou této diplomové práce je totiž jedním ze způsobů vymáhání pohledávek. Právní úprava dražeb je v zásadě rozdělena na dva způsoby, podle kterých se dražby provádí, a to podle zákona o veřejných dražbách a podle občanského soudního řádu. Mým úkolem je vysvětlit jednotlivé aspekty všech způsobů dražeb, popsat, posoudit jejich výhody, ale také poukázat na nedostatky. Praktickým výstupem je analyzovat a posoudit vybranou nedobrovolnou a dobrovolnou dražbu a také se zamyslet na možnost námětů na vylepšení dané dražební problematiky.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Problematika dražeb nemovitostí
Bahenský, Miloš ; Hanák, Jakub (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení dražební problematiky se zřetelem na nemovitosti v České republice z hlediska zejména právní úpravy, ale také ekonomických aspektů. Dané téma jsem si vybral záměrně, protože bakalářskou práci jsem měl na téma Postupy při vymáhání pohledávek z obchodně – právních vztahů a úspěšnost jejich využití v praxi. Veřejná dražba nedobrovolná, jenž je významnou kapitolou této diplomové práce je totiž jedním ze způsobů vymáhání pohledávek. Právní úprava dražeb je v zásadě rozdělena na dva způsoby, podle kterých se dražby provádí, a to podle zákona o veřejných dražbách a podle občanského soudního řádu. Mým úkolem je vysvětlit jednotlivé aspekty všech způsobů dražeb, popsat, posoudit jejich výhody, ale také poukázat na nedostatky. Praktickým výstupem je analyzovat a posoudit vybranou nedobrovolnou a dobrovolnou dražbu a také se zamyslet na možnost námětů na vylepšení dané dražební problematiky.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Veřejné dražby nemovitostí z pohledu povinností dražebníka
Pařezová, Kateřina ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tematice veřejných dražeb nemovitostí z pohledu povinností dražebníka. Jejím cílem je osvětlit roli dražebníka při dražbách nemovitostí a popsat jeho povinnosti v souvislosti s celým dražebním procesem. V první kapitole je uvedena nemovitost jako předmět dražby a výhody a nevýhody dražby nemovitostí. V následujících kapitolách jsou vymezeny základní pojmy související s dražbou. V kapitolách týkajících se dražeb dobrovolných a dražeb nedobrovolných jsou uvedeny dokumenty, které musí dražebník při dražbě vyhotovit. Závěrečná část práce vyzdvihuje jednotlivé povinnosti dražebníka při organizaci dražby, jejím průběhu a po jejím skončení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.